Saturday, April 19, 2008

Net omdat ek die Baba is...!




















Net omdat ek die baba is beteken nie ek mag nie 'n beurt in hierdie koerant kry nie! Ek't nie veel te se nie - ek pos net fotos! Ek het blonde hare en blou oe - nes my ouma Daleen. Ek loop die heeltyd op my tone en die staff op die plaas se ek oefen vir 'high heels' - toevallig was ouma Daleen MAL oor 'high heels' - so watch this space!




Ek is lief vir my boetie en sussie - hulle mag net nie NABY mamma kom nie dan val ek hulle aan! Ek en Cheti en Rathla speel in die aand wegkruipertjie in die huis. Hulle raak soms nogal vies vir my in die dag wanneer ek my eie planne het met hulle speelgoed maar ek steur my gelukkig nie te veel aan hulle nie - ek doen net my ding!






Ek hou van die honde en katte maar hulle mag ook nie naby mamma gaan nie - mense verstaan dit nie, maar sy is net MYNE! Ongelukkig verstaan sy dit self nie en dan se sy vir my Rathla en Cheti is ook haar babas! Dit kan mos nou nie wees nie!

2 comments:

Anonymous said...

Hi There
We like to read about this special family. Thanks Sonja. Just keep it up till the day we meet. We live near Cape Town and if you are there on one of your visits you know that you are quite near us.
Love (you know Sonja who we are)
E and S

Anonymous said...

WOW! I have to give this to you three. you three have the prettiest eyes I have ever seen. Whatch out, people are going to fall in love with those eyes... Btw. Rathla the tarzen look suited you well. Well thats my opinion. Your lucky to have such straight hair. Never shave it off, relly. Don't ever do it. I wish I could grow my hair that long. Keep safe.

Someone close
Ps. excuse my english. I can't speak english.