Tuesday, October 14, 2008

Cheti se beurt



Sjoe, mens kry ook nie 'n kans op hierdie blog nie!


Ek het ook so lanklaas verjaar, en Rathla se verjaardag blog moet nog gedoen word, en Savuti verjaar een van die dae (6 November) (Sorry ek is 'n bietjie agter met die blog maar my projek het my so 'n bietjie besig gehou - Sonja) so ek beter my kans gryp terwyl ek kan.


Ek het uit die dakkamer getrek hierdie week. Ek bly nou in my en Savuti se kamer. Mamma-hulle moet net vir Savuti 'n matras koop dan trek sy uit Mamma en Pappa se kamer en dan het ons 'n 'girls room'. Ek en mamma het groot planne vir ons kamer. Ek wil dit Pienk geverf he en met 'n prinses-ding (muskietnet) bo elke bed en met allerhande pienk prente en goed teen die muur (my werk is vir my uitgeknip vir die volgende twee maande weet almal nou wat ek en Ian oor naweke gaan doen, dis nou die ding met twee prinsesse in die huis...(S))


Ons hen sit op eiers en daardie eiers gaan op Savuti se verjaardag uitbroei. Ons tel almal die slapies, want Savuti gaan dalk 'n hond kry vir haar verjaardag en ons is almal baie lus vir 'n klein hondjie.
Ek sal later weer skryf ek gaan nou buite speel.
Baai!

2 comments:

Kendra's mom said...

In the first picture she looks just like her boetie!

Anonymous said...

Hey Savuti!
Happy bisthday! Hope you had a wonderful day!
Im busy with my final exams now.
Goodluck with the talking.
Karel